Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 3 500,00 Kč a máte dopravu ZDARMA
  1. Úvod
  2. Časté dotazy
Časté dotazy

Kdy odesíláte zásilky?

Pokud provedete objednávku do 14:00, zboží odesíláme ještě ten den. Může se ovšem stát, že zjistíme, že nějaký kus není skladem. V tomto případě Vás budeme co nejdříve kontaktovat a společně se domluvíme na dalším postupu.

Mohu si ověřit jestli je zboží skutečně skladem?

Pro bezproblémový chod objednávek děláme maximum. Může se ale stát, že dojde k chybě a u produktu bude označeno "skladem" i když na skladě nebude, popřípadě v průběhu Vaší objednávky bude někdo rychlejší a poslední kus koupí dříve než Vy. V tomto případě si můžete stav skladu ověřit na info@mancaveshop.cz, nebo na tel: +420 728 299 840.

Můžu zboží vráti bez udání důvodu?

Nepoškozené zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 dní od zakoupení. Stačí když zboží zašlete na adresu, která je uvedená v kontaktech. Balík neposílejte na dobírku, takový balík nebude převzat. Pokud se rozhodnete zboží vrátit, napište nám email na info@mancaveshop.cz s číslem objednávky a s číslem účtu kam budeme peníze vracet.

Můžu nevyhovující zboží vyměnit za jiný produkt?

Pokud zjistíte, že zboží neslpňuje vaše představy, můžete jej vyměnit. Kontaktujte nás telefonicky nebo e-mailem a na dalším postupu se domluvíme.

Jak reklamovat zboží?

Zboží zašlete na adresu uvedenou v kontaktech. Balík nezasílejte na dobírku, nebude převzat. V e-mailu info@mancaveshop.cz nám napište číslo objednávky a důvod, proč zboží reklamujete.

Vrácené zboží / zboží na reklamaci.

Zboží musí obsahovat orginální visačky a nesmí jevit známky používání či poškození.

Mám vlastní blog / youtube kanál.

Pokud s námi chcete spolupracovat formou progpagace výrobků, které nabízíme na eshopu, podívejte se do sekce spolupráce.

Nekompletní objednávka

Pokud během vyřizování Vaší objednávky zjistíme, že nějaké zboží nemáme skladem, budeme Vás před odesláním  kontaktovat a společně domluvíme další postup.

Je možné objednat zboží na Slovensko?

Ano, je to možné.

V jakém stavu je reklamace?

Pokud si chcete ověřit stav Vaší reklamace, stačí když napíšete dotaz na mail info@mancaveshop.cz, ozveme se Vám v co nejkratší době. Do emailu nezapomeňte uvést číslo objednávky.  

Novinky z mancaveshop.cz
Zajímavosti

Blog

Spolupráce

Potřebujete poradit s výběrem?

Chcete poradit s výběrem produktu zavolejte.

+420 728 299 840 Po - Pá (8 -17 hod)

Copyright © 2018 - 2021 Mancaveshop.cz - Všechna práva vyhrazena
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz